Na trhu práce není tolik zajímavých nabídek, které by člověka donutily ke změně práce. Proto se stále více lidí rozhoduje že začnou podnikat. Podnikání ale není pro každého, a tak se někdo rekvalifikuje třeba do IT nebo do oblasti financí. Mnoho lidí to ale stále více táhne k realitám, protože jde o stále žádaný, perspektivní a hlavně zajímavý obor. Nemovitosti se budou stále prodávat, kupovat a pronajímat, takže pořád je v této oblasti možnost začít svou kariéru.
Oblasti nemovitostí je velice zajímavá. Člověk se tak podívá i do míst, která jsou běžně lidem nepřístupná. Prodávají se domy a chaty známých osobností, luxusní rezidence politiků nebo třeba zapomenuté vily z první republiky. Makléř se tak podívá do spousty zajímavých nemovitostí, které musí umět prodat nebo pronajmout. Není to snadné, protože na trhu působí spousta makléřů, kteří si logicky chtějí ukousnout z koláče co největší sousto. Jak uspět na trhu, kde je velké konkurence?
Každý makléř se snaží nabídnout nemovitost tak, aby uzavřel obchod. Jen sepsat inzerát a čekat na zájemce ale dávno nestačí. Když neprodáte nemovitost ve stanoveném termínu vy, prodá ji někdo jiný. Proto je potřeba být zdravě draví a sebevědomí. Zároveň je ale nutné dodržovat zákony a nezamlčovat skutečný stav realit.
Jednou z věcí, která vám může nejen v začátcích pomoct, jsou videoprohlídky nemovitostí. Funguje to tak, že se nemovitost určená k prodeji nebo pronájmu nahraje kamerou a dronem, vy si s dní namluvíte komentář a video se potom nahraje k inzerátu. Je to skvělý způsob jak nemovitost přiblížit zájemcům, a díky komentáři bude vaše nabídka osobnější než pouhých pár řádků inzerce. Tuto prohlídku můžete pojmout i jako částečnou sebeprezentaci, která vám může pomoct v klientech vyvolat pocit že jste opravdu profesionál, který ví co dělá.