Provozujete rodinný penzion s tenisovými kurty a rádi byste rozšířili své služby o masážní salón a wellness služby? Spoléháte doposud na vizuální metody rezervace ubytování a sportovních areálů s tím, že vám vždy klient zavolá nebo projednáte žádost osobně? Toto samozřejmě může dobře fungovat, pokud se u vás ubytují dvě rodiny týdně, kterým zapůjčíte tenisové rakety, vpustíte je na kurt v podstatě kdykoli a podobné to bude i s masážemi, kde se vždy nějak lidé dohodnou mezi sebou. https://www.odpovedi.cz/otazky/vem-si-s-sebou
Ale co když budete chtít své služby nabízet ve větším rozsahu? Co když se na tenis bude hlásit padesát lidí týdně, a budou i v průběhu času měnit svá rozhodnutí? Co když bude velký zájem o vířivky a masáže a vy najednou zjistíte, že váš papírový sešit na to nestačí, protože v něm neustále škrtáte a něco přepisujete, až se stane, že budou na jeden termín objednaní dva lidé díky vaší chybě a kvůli neskutečnému chaosu?
Toto je čas na vytvoření online rezervačního systému Fitness rezervace, který je funkční pro všechny vaše klienty (i pro vás, samozřejmě) 24 hodin denně po celý rok, a je dostupný odkudkoli. Rezervační systémy se starají o to, aby se nikdo nemohl přihlásit na službu, kde je již přihlášený někdo jiný, a pokud někdo provede změnu, odhlásí se nebo změní termín, vše se automaticky zaznamená v systému, a máte klid vy i vaši klienti. Jen si představte, že si zarezervují tři lidé masáž na sobotou v deset hodin dopoledne, a všichni se sejdou na jednom místě a začnou se tu přetahovat o masérský stůl, a budou argumentovat tím, že si rezervovali masáž dříve, než ti druzí.
Rezervační systémy se starají o pořádek a řád, zabraňují hádkám, problémům a dalším nepříjemnostem v mezilidských vztazích, a zároveň poskytují potřebný klid a soustředění na samotnou činnost, nikoli na to, kdo je na určitou proceduru objednaný, a kdo není.