Jak zajistit bezproblémový průběh chodu vašeho sportoviště


Provozujete rodinný penzion s tenisovými kurty a rádi byste rozšířili své služby o masážní salón a wellness služby? Spoléháte doposud na vizuální metody rezervace ubytování a sportovních areálů s tím, že vám vždy klient zavolá nebo projednáte žádost osobně? Toto samozřejmě může dobře fungovat, pokud se u vás ubytují dvě rodiny týdně, kterým zapůjčíte tenisové rakety, vpustíte je na kurt v podstatě kdykoli a podobné to bude i s masážemi, kde se vždy nějak lidé dohodnou mezi sebou. https://www.odpovedi.cz/otazky/vem-si-s-sebou

golfové hřiště

Ale co když budete chtít své služby nabízet ve větším rozsahu? Co když se na tenis bude hlásit padesát lidí týdně, a budou i v průběhu času měnit svá rozhodnutí? Co když bude velký zájem o vířivky a masáže a vy najednou zjistíte, že váš papírový sešit na to nestačí, protože v něm neustále škrtáte a něco přepisujete, až se stane, že budou na jeden termín objednaní dva lidé díky vaší chybě a kvůli neskutečnému chaosu?

tenisový kurt

Toto je čas na vytvoření online rezervačního systému Fitness rezervace, který je funkční pro všechny vaše klienty (i pro vás, samozřejmě) 24 hodin denně po celý rok, a je dostupný odkudkoli. Rezervační systémy se starají o to, aby se nikdo nemohl přihlásit na službu, kde je již přihlášený někdo jiný, a pokud někdo provede změnu, odhlásí se nebo změní termín, vše se automaticky zaznamená v systému, a máte klid vy i vaši klienti. Jen si představte, že si zarezervují tři lidé masáž na sobotou v deset hodin dopoledne, a všichni se sejdou na jednom místě a začnou se tu přetahovat o masérský stůl, a budou argumentovat tím, že si rezervovali masáž dříve, než ti druzí.

Rezervační systémy se starají o pořádek a řád, zabraňují hádkám, problémům a dalším nepříjemnostem v mezilidských vztazích, a zároveň poskytují potřebný klid a soustředění na samotnou činnost, nikoli na to, kdo je na určitou proceduru objednaný, a kdo není.